Categorieën

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Wat is de status van mijn bestelling?
    Nadat je de bestelling voltooid hebt, ontvang je een orderbevestiging van je bestelling. Hierna zullen wij de bestelling verwerken en krijg je een e-mail met track & trace code wanneer wij het pakket bij PostNL hebben gebracht. Via deze track & trace code kun je je pakketje in de gaten houden en weet je wanneer deze wordt bezorgd. 

Betalen

  • 1. Wat zijn de betaalmogelijkheden op jullie webshop?
    Je kunt op onze webshop betalen met iDeal, Mastercard (creditcard) en VISA (creditcard). Voor België en Duitsland gelden de volgende betalingsmogelijkheden: Bancontact en Mister Cash. 
  • 2. Hoe verloopt de terugbetaling van mijn retour?
    Wanneer wij het geretourneerde product in goede orde hebben ontvangen zullen wij overgaan tot terugbetaling. Het terugsturen van het artikel dient binnen 14 dagen te gebeuren en de kosten hiervan zijn voor de koper. Retouren kunnen ook worden teruggebracht in onze winkel, wanneer dit gebeurt is zullen wij zo snel mogelijk overgaan tot terugbetaling. De terugbetaling zal gemiddeld binnen 10 dagen plaatsvinden, wanneer er met creditcard betaald is zal het bedrag bij de volgende creditcard bijschrijving op je rekening staan.

Verzending

  • 1. Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen €4,95 binnen Nederland. Wanneer u een bestelling plaats met een bedrag onder de €50,-. Wanneer u een bestelling plaatst met een waarde boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis en wordt uw bestelling kosteloos thuis geleverd. Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €10,- verzendkosten. Bij een bedrag boven de €300,- verzenden wij ook gratis naar België en Duitsland. 
  • 2. Hoe wordt mijn pakketje verzonden?
    Het pakket wordt verzonden met PostNL. Wanneer uw pakketje verzonden is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en zult u een link met de track&trace code van PostNL ontvangen. Hiermee kunt u het pakketje volgen.  

Ruilen

  • 1. Kan ik mijn product(en) ruilen?
    Wanneer de bestelde product(en) niet goed zijn of je hebt een andere maat nodig, is het mogelijk om deze producten te ruilen. Stuur hiervoor even een e-mail naar: info@jaapsjeans.nl, dan zullen wij kijken of wij het nieuwe product of voorraad hebben. Als wij het nieuwe product op voorraad hebben, ontvangen wij graag het te ruilen product retour, waarna wij het nieuwe product naar u toesturen. 

Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleer je de bestelling, nadat deze verzonden is, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Jaap's Jeans & Sportswear reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als de bestelling aan de deur geweigerd is en ongeopend is meegenomen door de bezorger).
  • 2. Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?
    Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze natuurlijk bij ons retourneren. Een bestelling kan geretourneerd worden binnen 14 dagen (bedenktijd). Je kunt het pakket terugsturen naar onderstaand adres:

    Jaap's Jeans & Sportswear
    Fazantstraat 4
    1771 CR Wieringerwerf

    Je kunt het pakketje retourneren door het bij een PostNL afhaalpunt te bezorgen, de verzendkosten hiervan zijn voor de koper.
    Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen zullen wij binnen 10 dagen overgaan tot terugbetaling. 


iDeal Mastercard Visa Mistercash
Divide