Categorieën

Veelgestelde vragen

Onze mogelijkheden tijdens corona

  • 1. Hoe kan ik iets bij jullie bestellen tijdens de verplichte sluiting van essentiële winkels?
    Je kunt nog steeds je producten bij ons bestellen, het gaat alleen ietsje anders. Geef aan ons door wat je wilt bestelling, je kunt ons bellen, mailen of een DM sturen via Facebook en Instagram of je besteld wat je nodig hebt op onze webshop. Mits je voor 16.00 besteld zorgen wij dat je bestelling dezelfde dag nog verzonden wordt (we versturen je bestelling gratis als je voor minstens 50 euro bij ons besteld). Woon je in de buurt en wil je je bestelling graag ophalen? Dat kan! Je krijgt van ons een tijdvak waarbinnen je je bestelling kunt ophalen! 

  • 2. Welke mogelijkheden bieden jullie tijdens jullie verplichte sluiting?

    Click & Collect 

    We bieden verschillende mogelijkheden aan tijdens de sluiting van essentiële winkels. Je kunt bij ons online op de webshop bestellen, heb je een bedrag minder dan 50 euro dan kun je kiezen voor 'afhalen in de winkel' je ontvangt van ons dan een tijdvak, binnen de reguliere openingstijden, wanneer je je bestelling kunt ophalen! Woon je iets verder? Geen probleem! We versturen jouw bestelling mits voor 16.00 besteld dezelfde dag nog! Bestel je boven de 50 euro dan betaal je geen verzendkosten! 

    Styling advies 

    Vind je het lastig om online de juiste artikelen uit te zoeken? Dan bieden wij de mogelijkheid tot styling advies! Geef aan ons aan welke wensen en welke maat je hebt en wat je budget is en dan stellen wij verschillende sets voor samen. Heb je een vraag over hoe een bepaalde jeans of een trui valt? Dan kun ja natuurlijk ook contact met ons opnemen of gebruik maken van de chat die wij op de webshop hebben, één van onze medewerkers helpt je dan direct met het vinden van het juiste artikel! 

    Shoppen op afspraak 

    YES! Eindelijk mogen wij weer open op afspraak! Ben je benieuwd naar de nieuwe collectie, wil je graag even bij ons rondkijken of heb je echt dringend iets nodig? Maak een afspraak met ons en kom gezellig bij ons winkelen! Bel, mail of stuur een DM via Facebook of Instagram! We hebben er heel veel zin in en ontvangen jullie graag! Tot snel! LET OP: Houd tijdens je bezoek rekening met de geldende coronamaatregelen, wij zorgen dat alles schoon is en houden 1,5 meter afstand tot al onze klanten! 

  • 3. Hoe werkt het ruilen en retourneren nu de winkel gesloten is?
    Sinds 3 maart 2021 is het ook weer mogelijk om te ruilen of te retourneren, maar wel op afspraak. Wilt u iets ruilen of retourneren? Dan kunt u daarvoor een afspraak met ons maken. Sinds het 'shoppen of afspraak' weer mag geldt de retourtermijn van 14 dagen, zoals deze ook bij ruilen en retourneren op onze website is te lezen. Heeft u hier vragen over? Dan kunt u even telefonisch of via de mail contact met ons opnemen dan zullen we je direct helpen met het omruilen of retourneren van jouw artikel. 
  • 4. Wat gebeurt er met de waardecheque van mijn gespaarde punten?
    Je hebt als je genoeg punten hebt gespaard een waardecheque van ons ontvangen via de post of de mail, op deze waarde cheques staat een vervaldatum van 31 mei 2021, wegens corona hebben wij besloten dat de waardecheque gewoon geldig blijft zodat er genoeg tijd is om deze waardecheque bij ons in de winkel te besteden. 

    LET OP: Deze waardecheque kun je helaas (nog) niet op onze webshop besteden en is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of sale artikelen. 

  • 5. Kan ik mijn bestelde product ophalen in de winkel?
    Inmiddels is het gelukkig weer mogelijk om je bestelling bij ons in de winkel te komen ophalen! Met click & collect kun je je bestelling online, telefonisch, via de mail of via een DM bij ons plaatsen. Na je bestelling spreken we een tijdvak met je af waarin je je bestelling bij ons kunt komen ophalen! Heb je hier vragen over of kunnen we je ergens anders mee helpen? Neem contact met ons op, we helpen je graag! 
  • 6. Hoe werkt click & collect?
    Je kunt bij ons online bestellen wat je nodig hebt, wil je je bestelling bij ons afhalen? Klik dan op 'afhalen in de winkel'. Na je bestelling ontvang je van ons een e-mail om je tijdvak af te spreken! Je kunt je bestelling dan in dit tijdvak bij ons op komen halen! Wil je liever dat je bestelling bij je thuis bezorgd wordt? Kies dan voor bezorging! Bestel je voor een bedrag boven de 50 euro, dan wordt je bestelling de volgende dag gratis thuisbezorgd! 
  • 7. Kan ik bij jullie ook shoppen op afspraak?
    YES, sinds 3 maart 2021 zijn wij geopend voor 'shoppen op afspraak'! Of je nu gewoon even wilt rondkijken of echt iets nodig hebt, het kan allemaal! Neem telefonisch, per mail of per DM contact met ons en plan je afspraak in! Daarna kun je op het afgesproken tijdstip gezellig bij ons komen winkelen! We vinden het heel gezellig als je komt en dit is natuurlijk altijd vrijblijvend! Tot snel! 

Algemeen

Bestellen

  • 1. Wat is de status van mijn bestelling?
    Nadat je de bestelling voltooid hebt, ontvang je een orderbevestiging van je bestelling. Hierna zullen wij de bestelling verwerken en krijg je een e-mail met track & trace code wanneer wij het pakket bij PostNL hebben gebracht. Via deze track & trace code kun je je pakketje in de gaten houden en weet je wanneer deze wordt bezorgd. 
  • 2. Hoe kan ik een artikel bestellen?
    Wanneer je een bestelling gevonden hebt die je graag zou willen bestellen kun je de volgende stappen volgen: 

    1. Klik de juiste maat van het product aan 
    2. Klik op 'toevoegen aan shopping bag'
    3. Klik op het winkelwagentje rechts bovenin 
    4. Klik op 'thuisbezorgen' of 'ophalen in de winkel' en klik op bestelling afronden 
    5. Log in op uw account of maak een nieuw account aan en klik op 'inloggen' of 'registreren'
    6. Vul uw gegevens in en klik op 'Ga verder' 
    7. Klik op de gewenste betaalmethode en klik op ga akkoord met de algemene voorwaarden 
    8. Klik op bestelling afronden en rond de betaling af 
    9. Je hebt succesvol een bestelling geplaatst! 

    Mocht je problemen ervaren met het bestellen kun je altijd contact met ons opnemen via: 0227-602185 of webshop@jaapsjeans.nl

  • 3. Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
    Nadat je een bestelling heb geplaatst en de betaling hebt afgerond ontvang je van ons een bevestigingsmail met alle gegevens. Mocht je deze mail niet hebben ontvangen, neem dan contact op via webshop@jaapsjeans.nl
  • 4. Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
    Ja zeker! Je kunt je bestelling ook ophalen bij ons in de winkel. Klik hiervoor op de mogelijkheid 'ophalen in de winkel' en we leggen het pakketje voor je klaar in de winkel. 
  • 5. Wat is de levertijd?
    We streven ernaar om de bestellingen nog dezelfde dag te versturen. U kunt bij ons uitgaan van een levertijd van 1-3 werkdagen. 
  • 6. Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?
    Ja zeker, wanneer u woont in Nederland, België of Duitsland is het mogelijk om bij ons te bestellen. Mocht u vanuit een ander land willen bestellen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via webshop@jaapsjeans.nl, dan zullen wij kijken wat we voor je kunnen doen! 
  • 7. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    De verzendkosten voor je bestelling zijn 4,95. Wanneer je bestelling een waarde heeft boven de 50 euro dan betaald je geen verzendkosten. Mocht je je bestelling willen retourneren dan zijn de verzendkosten voor de retournering voor je eigen rekening. 

Betalen

  • 1. Wat zijn de betaalmogelijkheden op jullie webshop?
    Je kunt op onze webshop betalen met iDeal, Mastercard (creditcard) en VISA (creditcard). Voor België en Duitsland gelden de volgende betalingsmogelijkheden: Bancontact en Mister Cash. 
  • 2. Hoe verloopt de terugbetaling van mijn retour?
    Wanneer wij het geretourneerde product in goede orde hebben ontvangen zullen wij overgaan tot terugbetaling. Het terugsturen van het artikel dient binnen 14 dagen te gebeuren en de kosten hiervan zijn voor de koper. Retouren kunnen ook worden teruggebracht in onze winkel, wanneer dit gebeurt is zullen wij zo snel mogelijk overgaan tot terugbetaling. De terugbetaling zal gemiddeld binnen 10 dagen plaatsvinden, wanneer er met creditcard betaald is zal het bedrag bij de volgende creditcard bijschrijving op je rekening staan.
  • 3. Werken jullie met een minimum bestelbedrag?
    Nee, we werken niet met een minimum bestelbedrag. We heb je gratis verzendkosten wanneer je een bestelling plaatst van 50 euro of meer. 
  • 4. Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
    Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen kan je deze gebruiken tijdens de eerste stap van het bestelproces. Vul bij 'promotiecode' je kortingscode in en deze wordt automatisch berekend over je bestelling. Let op! Kortingscodes zijn niet geldig op artikelen in de sale. 
  • 5. Kan ik een 'Jaap's Jeans & Sportswear' cadeaubon inleveren op de webshop?
    Nee, dat is niet mogelijk. Helaas kunnen de 'Jaap's Jeans & Sportswear' cadeaubonnen niet ingeleverd worden via de webshop, dit kan alleen in de winkel. 

Garantie

Mijn account

Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleer je de bestelling, nadat deze verzonden is, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Jaap's Jeans & Sportswear reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als de bestelling aan de deur geweigerd is en ongeopend is meegenomen door de bezorger).
  • 2. Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?
    Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze natuurlijk bij ons retourneren. Een bestelling kan geretourneerd worden binnen 14 dagen (bedenktijd). Je kunt het pakket terugsturen naar onderstaand adres:

    Jaap's Jeans & Sportswear
    Fazantstraat 4
    1771 CR Wieringerwerf

    Je kunt het pakketje retourneren door het bij een PostNL afhaalpunt te bezorgen, de verzendkosten hiervan zijn voor de koper.
    Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen zullen wij binnen 10 dagen overgaan tot terugbetaling. 


Ruilen

  • 1. Kan ik mijn product(en) ruilen?
    Wanneer de bestelde product(en) niet goed zijn of je hebt een andere maat nodig, is het mogelijk om deze producten te ruilen. Stuur hiervoor even een e-mail naar: webshop@jaapsjeans.nl, dan zullen wij kijken of wij het nieuwe product of voorraad hebben. Als wij het nieuwe product op voorraad hebben, ontvangen wij graag het te ruilen product retour, waarna wij het nieuwe product naar u toesturen. 

Verzending

  • 1. Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen €4,95 binnen Nederland. Wanneer u een bestelling plaats met een bedrag onder de €50,-. Wanneer u een bestelling plaatst met een waarde boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis en wordt uw bestelling kosteloos thuis geleverd. Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €10,- verzendkosten. Bij een bedrag boven de €300,- verzenden wij ook gratis naar België en Duitsland. 
  • 2. Hoe wordt mijn pakketje verzonden?
    Het pakket wordt verzonden met PostNL. Wanneer uw pakketje verzonden is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en zult u een link met de track&trace code van PostNL ontvangen. Hiermee kunt u het pakketje volgen.  

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.